قدس آنلاین- ایلام: مدیر کل صدا و سیمای مرکز ایلام گفت: علیرغم اینکه چند روزی به اربعین ابا عبدالله الحسین(ع) باقی مانده است، رسانه استانی مرکز ایلام در تب و تاب انعکاس شور و شعور حسینی در جای جای استان ایلام بویژه مرز بین المللی مهران است.

انعکاس حضور میلیونی زائران حسینی در مرز بین المللی مهران

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، علیرضا شیروی با بیان اینکه عوامل مختلف صدا و سیمای مرکز ایلام، از روزها پیش به مرز بین المللی مهران اعزام شده اند، اظهار داشت: تمام این نیروها در تلاش هستند که اخبار و گزارش های تصویری و صوتی مربوط به حضور دلباختگان ابا عبدالله الحسین (ع) در استان ایلام و شهرستان مهران را به شبکه های ملی و بین المللی منعکس کنند.

وی با اشاره به اینکه گروه های برنامه ساز صدا و سیمای مرکز ایلام با آمادگی کامل در مرز مهران حضور دارند، افزود: در دو روز گذشته ،510 دقیقه ارتباط زنده تلویزیونی با شبکه های سراسری و استانی حاصل تلاش بی وقفه برنامه سازان سیمای مرکز ایلام بوده است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان ایلام با بیان اینکه هم اکنون ارتباط زنده رادیویی با شبکه های مختلف سراسری و استانی برقرار است، یادآور شد: 90 ارتباط زنده رادیویی به مدت 450 دقیقه و 2 ارتباط زنده استودیو به استودیو با رادیو اربعین به مدت 20 دقیقه از سوی معاونت صدای مرکز ایلام، مخاطبین رادیویی در سراسر کشور را با شور و اشتیاق زائرین حسینی همراه کرده است.

علیرضا شیروی به ارتباط های زنده و گزارش های پخش شده از معاونت خبر مرکز ایلام در دو روز گذشته اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: بیش از بیست مورد ارتباط تصویری با شبکه خبر و شبکه یک، بیش از چهل مورد ارتباط با رادیو اربعین و رادیو معارف و پخش بیش از ده مورد گزارش تولیدی در اخبار سراسری نتیجه تلاش همکاران واحد خبر مرکز ایلام بوده است.

وی با بیان اینکه عملیات رسانه ای تا چند روز پس از اربعین ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: گروه های مختلف برنامه ساز شبکه استانی ایلام در مرز مهران مستقر بوده تا با پوشش کامل اخبار و رویدادها، بزرگترین راهپیمایی شیعیان دنیا را از طریق امواج به جهانیان انعکاس دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.